Image
Τετάρτη 14 Μαΐου 2025 23:05 Βλέπω/Ακούω

Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας –Ν. Χαλκηδόνας: Διανεμήθηκαν τρόφιμα σε 220 ωφελούμενους

Ο Δήμος Ν. Φιλαδέλφειας –Ν. Χαλκηδόνας, στο πλαίσιο της ένταξης της πράξης «Συλλειτουργία Κοινωνικού Παντοπωλείου-Δομής Παροχής Συσσιτίου Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027», πραγματοποίησε διανομή Τροφίμων στους δικαιούχους που έχουν εγκριθεί, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 41/2025 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με αρ. πρωτ.10087/11-04-2025.

Τη Δευτέρα 12/5 και την Τρίτη 13/05 μοιράστηκαν τσάντες με τρόφιμα σε 220 ωφελούμενος και σε 40 άτομα με το Πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι". Δόθηκαν αλεύρι, ζάχαρη, γάλα, αναψυκτικά, ζυμαρικά, όσπρια, αλάτι, τοματοχυμοί, καφές, ρύζι, ψωμί τοστ, κατεψυγμένα λαχανικά, γιαούρτια, χυμοί, σοκολατούχα γάλατα.

Στη διανομή συμμετείχαν και οι Αντιδήμαρχοι ΚΑΠΗ & Καθημερινότητας Νέας Φιλαδέλφειας κ. Παναγιώτης Αθανασόπουλος και Πληροφορικής, Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και Εθελοντισμού κ. Γιώργος Κελλίδης. Υπεύθυνος για το Κοινωνικό Παντοπωλείο είναι ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Κοινωνικής Μέριμνας, σίτισης απόρων, Κοινωνικού Παντοπωλείου & ενδύματος, λειτουργίας ΚΗΦΗ κ. Γιάννης Λουκιδέλης.

Post
Βλέπω/Ακούω Τετάρτη 14.05.2025

Μέχρι αύριο οι αιτήσεις για 300.000 vouchers κοινωνικού τουρισμού ΔΥΠΑ

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο «Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού 2025-2026» της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) παρατείνεται κατά μία ημέρα. Συγκεκριμένα, η υποβολή αι

Post
Βλέπω/Ακούω Τετάρτη 14.05.2025

"Μαθαίνω να παίζω-Μαθαίνω να ζω" στο 4ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης και στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων

Με πολλή ενέργεια πραγματοποιήθηκε η δράση του προγράμματος «Μαθαίνω να παίζω – Μαθαίνω να ζω» στο 4ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης στις 6 Μαΐου 2025, από το Γραφείο Αθλητισμού του Λιμενικού

Post
Βλέπω/Ακούω Τετάρτη 14.05.2025

Νίκος Χαρδαλιάς: «Η διπλή βράβευση της Περιφέρειας Αττικής στα Travel Marketing Awards αποδεικνύει ότι η στρατηγική εξωστρέφειας αποδίδει καρπούς»

Η στρατηγική εξωστρέφειας και προβολής της Περιφέρειας Αττικής επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά την αποτελεσματικότητά της, καθώς η digital χριστουγεννιάτικη καμπάνια της απέσπασε δύο σημαντικές διακρί