Image
Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 10:54 Κρητική διατροφή

3η Εβδομάδα της Ιταλικής Κουζίνας στον Κόσμο 3α Settimana della Cucina Italiana nel Mondo 19 - 25 Νοεμβρίου 2018

 Ξεκινάει την Δευτέρα 19 Νοεμβρίου η 3η Εβδομάδα της Ιταλικής Κουζίνας στον Κόσμο.
Η Πρεσβεία της Ιταλίας στην Αθήνα συμμετέχει, με εκδηλώσεις που διοργανώνονται σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, στην «Εβδομάδα της Ιταλικής Κουζίνας στον Κόσμο» που φέτος γιορτάζει την τρίτη έκδοσή της.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην διάδοση στο εξωτερικό του αγροτικού και διατροφικού τομέα και την ιταλική ποιοτική κουζίνα, την αξιοποίηση των παραδοσιακών και γνήσιων προϊόντων, των γεωγραφικών περιοχών και των διαδρομών της ιταλικής γαστρονομικής τέχνης, αλλά και στην παρουσίαση της ιταλικής προσφοράς στον τομέα της εκπαίδευσης.
Οι σχεδόν 300 Διπλωματικές Αντιπροσωπείες και τα Ιταλικά Μορφωτικά Ινστιτούτα, αποτελούν το κοινό σημείο αναφορά για χιλιάδες δράσεις που οργανώνονται σε όλη την υφήλιο.
Περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και η πλήρης λίστα των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Ιταλικής Πρεσβείας που μπορείτε να επισκεφτείτε μέσω του link https://bit.ly/2qtXPZc.
Στο Ηράκλειο η πρωτοβουλία συντονίζεται από το Επίτιμο Ιταλικό Υποπροξενείο, οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν είναι La Salumeria, Ristorante Alfredo, Trattoria Pesto & Caffe Gioia Store, ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι η Deltagraphix.

Πηγή: daypress.gr
Post
Κρητική διατροφή Σάββατο 17.08.2019

Χοιρινό γεμιστό στη λαδόκολλα

Υλικά 2 μέτρια ψαρονέφρια Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη 150γρ. γραβιέρα 2 μέτριες ντομάτες 2 σκελίδες σκόρδο 4 κουταλιές της σούπας μουστάρδα 4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 1 ποτήρι λευκό κρασί Εκτ

Post
Κρητική διατροφή Παρασκευή 16.08.2019

Πολύχρωμες πιπεριές γεμιστές με τυρί

Υλικά για 2-4 άτομα 250 γραμμάρια χαλούμι 4 πολύχρωμες πιπεριές 1 κόκκινο τσίλι ψιλοκομμένο ξύσμα και χυμό από ένα λεμόνι 2 κ.γ. φρέσκια ρίγανη Εκτέλεση Πλένετε τις πιπεριές και κόβετε το επάνω

Post
Κρητική διατροφή Τετάρτη 14.08.2019

Εύκολο σπιτικό μιλφέιγ χαμηλών λιπαρών

Φτιάξτε μόνοι σας το γλυκό της δίαιτάς σας, αλλά και γενικότερα ένα χαμηλών θερμίδων και λιπαρών, υγιεινό γλυκό για το σπίτι. Υλικά 2 φακελάκια κρέμα τύπου άνθος αραβοσίτου (χωρίς βράσιμο) 1 κουτάκ