Image
Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 19:15 Παράδοση

Παρουσίαση του βιβλίου του Ν. Τομαρά: «Μαθησιακές δυσκολίες ή σύμπτωμα» την Παρασκευή 14/3/2025 στις 19:00 στο ΤΥΠΕΤ

Το βιβλίο του Συμβούλου-Ψυχοθεραπευτή και Ειδικού Παιδαγωγού Νίκου Τομαρά: «Μαθησιακές δυσκολίες ή σύμπτωμα» παρουσιάζεται την Παρασκευή 14/3/2025 στις 19:00 στην αίθουσα Ν. Εγγονόπουλος στο πάρκο Μ. Θεοδωράκης (πρ. ΤΥΠΕΤ)

Για το βιβλίο, εκτός από τον συγγραφέα, θα μιλήσουν οι:

Γεωργία Φιλιπποπούλου, ειδική παιδαγωγός M. Ed.
Έλενα Γιαλυψού, εργοθεραπεύτρια -sit, M. Εd. Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Γεράσιμος Ρούσσος, επιστημονικός υπεύθυνος διεπιστημονικού κέντρου: «Ανάπτυξη & Εκπαίδευση» Λόγος – Μάθηση – Συμπεριφορά.
Την παρουσίαση συντονίζει η Αντιδήμαρχος Οικογενειακής Πολιτικής, Ισότητας και Προσχολικής Ηλικίας-δημοσιογράφος Λίλη Τζίμα

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Με το βιβλίο αυτό οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων θα βελτιώσουν τη σχέση με τους μαθητές τους, ώστε να τη χαρακτηρίζει η διαφάνεια, το ενδιαφέρον, η αλληλεξάρτηση, η διαφοροποίηση και η αμοιβαία ικανοποίηση.
Οι γονείς που τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν μαθησιακές ιδιαιτερότητες και νιώθουν αδύναμοι μπροστά στον καταιγισμό των πληροφοριών που δέχονται θα
υποστηριχτούν στην επιλογή του τρόπου που θα βοηθήσει τα παιδιά τους.
Οι μαθητές και νέοι -με ή χωρίς διάγνωση- θα βρουν στοιχεία του εαυτού τους, τρόπο σκέψης ή γραφής που ταιριάζει με τον δικό τους ή κάποιων συμμαθητών τους.
Οι φοιτητές θα μπορέσουν να εμπλουτίσουν την έρευνά τους και να εξαγάγουν τα επιστημονικά τους συμπεράσματα.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί πολύτιμο εργαλείο, αφού παρουσιάζει τις κυρίαρχες σύγχρονες τάσεις και απόψεις σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, τις εκπαιδευτικές
και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών και πώς αυτές μπορούν να καλυφθούν από τους ειδικούς, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και την πολιτεία.
Απομυθοποιώντας τις Διαταραχές, σπάζοντας τα στερεότυπα, τις προκαταλήψεις και τις διακρίσεις, σε συνθήκες συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, αναπτύσσουμε την
προσωπικότητα και τις δεξιότητες όλων των μαθητών.
Διαβάζοντας το νόημα που πιθανόν κρύβεται πίσω από το σύμπτωμα, τη δυσκολία, τόσο των μαθητών όσο και των ενηλίκων, αλλάζουμε την άποψη που έχουμε για τα
πράγματα γύρω μας, αλλάζουμε τη ζωή μας αλλά και τις ζωές των άλλων. Το υποκείμενο, διαιρεμένο από το ασυνείδητο, έτσι κι αλλιώς καλείται να ανατρέψει τον
ορισμό που του αποδίδουν.

Post
Παράδοση Κυριακή 23.03.2025

Λίνα Μενδώνη: Έργα συντήρησης και αποκατάστασης συνολικού προϋπολογισμού 8.300.000 ευρώ, στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας

?Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, επικεφαλής κλιμακίου στελεχών του ΥΠΠΟ, πραγματοποίησε, αυτοψία στα έργα, τα οποία υλοποιούν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και του ΟΔΑΠ – προϋπολογι

Post
Παράδοση Παρασκευή 21.03.2025

Θωρακίζεται και αναδεικνύεται ο προϊστορικός οικισμός του Σέσκλου στη Μαγνησία

Το Υπουργείο Πολιτισμού προχωρεί στην ολοκληρωμένη προστασία και ανάδειξη του προϊστορικού οικισμού του Σέσκλου Α και Β στην Αισωνία Μαγνησίας. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει προτάσεις για τη συνολική ανάδ

Post
Παράδοση Τετάρτη 19.03.2025

Ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για την 61η Διεθνή Καλλιτεχνική Έκθεση της Biennale Βενετίας 2026

Το Υπουργείο Πολιτισμού απευθύνει, ανοικτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε επιμελητές, ιστορικούς τέχνης, τεχνοκριτικούς και θεωρητικούς τέχνης με εμπειρία στην οργάνωση και επιμέλεια εκθέσεων απ