Image
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 16:03 Τουρισμός

Χαλκιδική: Ανοίγει σταδιακά ο δρόμος για πιο μαζικές αφίξεις τουριστών από τη Φινλανδία

Ανοίγει σταδιακά ο δρόμος για πιο μαζικές αφίξεις τουριστών από τη Φινλανδία στη Χαλκιδική, καθώς αρχής γενομένης από το 2026 η «TUI Nordic» ενεργοποιεί πρόγραμμα ταξιδιών στην «τριδάχτυλη» χερσόνησο της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως γνωστοποιεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Μπρουτζάς, γενικός διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού της περιοχής (ΤΟΧ).
 
Μεμονωμένοι τουρίστες από τη Φινλαδία αγαπούν τη Χαλκιδική και την επισκέπτονται εδώ και χρόνια, ακόμα και οδικώς με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, αλλά λείπουν τα τουριστικά πρακτορεία που να την έχουν εντάξει οργανωμένα στο πρόγραμμά τους, σύμφωνα πάντα με τον κ. Μπρουτζά. Σταδιακά όμως αυτό φαίνεται να αλλάζει, τόσο λόγω της απόφασης της «ΤUI Nordic», όσο και χάρη στο γεγονός ότι η «Mitsis Group», που συνεργάζεται με τη «Neckermann Νordic», ανέλαβε πρόσφατα τη διαχείριση του παραθαλάσσιου ξενοδοχείου «Alexander the Great», δυναμικότητας άνω των 200 δωματίων στην Κρυοπηγή της Χαλκιδικής, πιθανώς διευκολύνοντας την πραγματοποίηση περισσότερων οργανωμένων αφίξεων. Αεροπορικώς, τακτικές απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη στο Ελσίνκι πραγματοποιεί κάθε Τρίτη και Σάββατο η Ryanair, προσθέτει.
 
Σε μια προσπάθεια να «θερμάνει» την αγορά της Φινλανδίας, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με επιτυχία στην κορυφαία τουριστική έκθεση MATKA 2025, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Ελσίνκι. Η έκθεση, που συγκέντρωσε συνολικά 58.000 επισκέπτες και επαγγελματίες, σημειώνοντας αύξηση 11%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτέλεσε σημαντική πλατφόρμα για την προβολή της Χαλκιδικής ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού. Το περίπτερο της περιοχής προσέλκυσε το ενδιαφέρον τόσο του κοινού όσο και επαγγελματιών του τουρισμού, οι οποίοι έδειξαν ενδιαφέρον για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η περιοχή, όπως η τοπική γαστρονομία, οι αρχαιολογικές περιηγήσεις και οι δραστηριότητες στη φύση, πέρα από το παραδοσιακό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα». Ο κ. Μπρουτζάς πραγματοποίησε πλήθος επαγγελματικών συναντήσεων με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και δημοσιογράφους και συμφωνήθηκε η οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για γνωριμία με τον προορισμό.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Φινλανδικής Ένωσης Τουριστικών Επαγγελματιών (SMAL), η Ελλάδα παραμένει σταθερά η πρώτη επιλογή των Φινλανδών ταξιδιωτών, σημειώνοντας αύξηση 7,4% το 2024 σε σχέση με το 2023 και η Χαλκιδική αποζητά να αυξήσει τις τουριστικές της αφίξεις από τη Φινλανδία. Το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση επισκέφτηκαν η πρέσβειρα της Ελλάδας στη χώρα, Ναταλία Καραγεώργου, ο επιτετραμμένος της ελληνικής πρεσβείας, Δημήτριος Καρακωνσταντής και η πρόξενος, Ευθαλία Ζαχαριουδάκη.
 
Στο μεταξύ, με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του ΤΟΧ στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού Ferien Wien, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη. Η Χαλκιδική αποτελεί αγαπημένο προορισμό των Αυστριακών από τη δεκαετία του 1980, συνδυάζοντας παραδεισένιες ακτές, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως οικοτουρισμό και γαστρονομικές εμπειρίες. Η συμμετοχή στη Ferien Wien επιβεβαίωσε τη διαρκή ζήτηση για τον προορισμό, με τις προκρατήσεις από την αυστριακή αγορά να σημειώνουν αύξηση 15% για το 2025.

Post
Τουρισμός Δευτέρα 20.10.2025

ΕΟΤ Γερμανίας- Sky Express στο Αμβούργο: Οι νέες απ’ ευθείας αεροπορικές συνδέσεις Ελλάδας-Γερμανίας

Οι νέες απ’ ευθείας αεροπορικές συνδέσεις της Ελλάδας με την Γερμανία από την SKY Express ανακοινώθηκαν σε ενημερωτική εκδήλωση στο Αμβούργο που διοργάνωσε την Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025 η Υπηρεσ

Post
Τουρισμός Παρασκευή 17.10.2025

ΔΡΑΣΗ ΕΟΤ Τουρκίας: Προβολή της Ελλάδας με B2B networking event στην Κωνσταντινούπολη Ει

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη B2B Τουριστικό Networking Event, με στόχο την προβολή και προώθηση ελληνικών προορισμών στην τουρκική αγορά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε

Post
Τουρισμός Πέμπτη 16.10.2025

Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στις τουριστικές αγορές της Βαλτικής και της Ιταλίας

Η πρωταγωνιστική θέση που κατέχει η Ελλάδα στις αντίστοιχες αγορές, επιβεβαιώθηκε στη διάρκεια του ταξιδιωτικού roadshow «Around the World» στις χώρες της Βαλτικής και της Διεθνούς Τουριστ