Image
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 16:03 Τουρισμός

Χαλκιδική: Ανοίγει σταδιακά ο δρόμος για πιο μαζικές αφίξεις τουριστών από τη Φινλανδία

Ανοίγει σταδιακά ο δρόμος για πιο μαζικές αφίξεις τουριστών από τη Φινλανδία στη Χαλκιδική, καθώς αρχής γενομένης από το 2026 η «TUI Nordic» ενεργοποιεί πρόγραμμα ταξιδιών στην «τριδάχτυλη» χερσόνησο της Κεντρικής Μακεδονίας, όπως γνωστοποιεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Μπρουτζάς, γενικός διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού της περιοχής (ΤΟΧ).
 
Μεμονωμένοι τουρίστες από τη Φινλαδία αγαπούν τη Χαλκιδική και την επισκέπτονται εδώ και χρόνια, ακόμα και οδικώς με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, αλλά λείπουν τα τουριστικά πρακτορεία που να την έχουν εντάξει οργανωμένα στο πρόγραμμά τους, σύμφωνα πάντα με τον κ. Μπρουτζά. Σταδιακά όμως αυτό φαίνεται να αλλάζει, τόσο λόγω της απόφασης της «ΤUI Nordic», όσο και χάρη στο γεγονός ότι η «Mitsis Group», που συνεργάζεται με τη «Neckermann Νordic», ανέλαβε πρόσφατα τη διαχείριση του παραθαλάσσιου ξενοδοχείου «Alexander the Great», δυναμικότητας άνω των 200 δωματίων στην Κρυοπηγή της Χαλκιδικής, πιθανώς διευκολύνοντας την πραγματοποίηση περισσότερων οργανωμένων αφίξεων. Αεροπορικώς, τακτικές απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη στο Ελσίνκι πραγματοποιεί κάθε Τρίτη και Σάββατο η Ryanair, προσθέτει.
 
Σε μια προσπάθεια να «θερμάνει» την αγορά της Φινλανδίας, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε με επιτυχία στην κορυφαία τουριστική έκθεση MATKA 2025, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Ελσίνκι. Η έκθεση, που συγκέντρωσε συνολικά 58.000 επισκέπτες και επαγγελματίες, σημειώνοντας αύξηση 11%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτέλεσε σημαντική πλατφόρμα για την προβολή της Χαλκιδικής ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού. Το περίπτερο της περιοχής προσέλκυσε το ενδιαφέρον τόσο του κοινού όσο και επαγγελματιών του τουρισμού, οι οποίοι έδειξαν ενδιαφέρον για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η περιοχή, όπως η τοπική γαστρονομία, οι αρχαιολογικές περιηγήσεις και οι δραστηριότητες στη φύση, πέρα από το παραδοσιακό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα». Ο κ. Μπρουτζάς πραγματοποίησε πλήθος επαγγελματικών συναντήσεων με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και δημοσιογράφους και συμφωνήθηκε η οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για γνωριμία με τον προορισμό.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Φινλανδικής Ένωσης Τουριστικών Επαγγελματιών (SMAL), η Ελλάδα παραμένει σταθερά η πρώτη επιλογή των Φινλανδών ταξιδιωτών, σημειώνοντας αύξηση 7,4% το 2024 σε σχέση με το 2023 και η Χαλκιδική αποζητά να αυξήσει τις τουριστικές της αφίξεις από τη Φινλανδία. Το ελληνικό περίπτερο στην έκθεση επισκέφτηκαν η πρέσβειρα της Ελλάδας στη χώρα, Ναταλία Καραγεώργου, ο επιτετραμμένος της ελληνικής πρεσβείας, Δημήτριος Καρακωνσταντής και η πρόξενος, Ευθαλία Ζαχαριουδάκη.
 
Στο μεταξύ, με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του ΤΟΧ στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού Ferien Wien, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη. Η Χαλκιδική αποτελεί αγαπημένο προορισμό των Αυστριακών από τη δεκαετία του 1980, συνδυάζοντας παραδεισένιες ακτές, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως οικοτουρισμό και γαστρονομικές εμπειρίες. Η συμμετοχή στη Ferien Wien επιβεβαίωσε τη διαρκή ζήτηση για τον προορισμό, με τις προκρατήσεις από την αυστριακή αγορά να σημειώνουν αύξηση 15% για το 2025.

Post
Τουρισμός Τρίτη 01.07.2025

Με εκδηλώσεις γαστρονομίας, wellness, αθλητισμού και πολιτισμού υπό την αιγίδα του ΕΟΤ ξεκινά ο Ιούλιος

Εκδηλώσεις και events που συμβάλλουν στη διεθνή προβολή των περιοχών όπου πραγματοποιούνται (Λέσβος, Μυστράς, Πιερία και νησιά Αιγαίου πελάγους), προωθούν το πολύμορφο ελληνικό τουριστικό προϊόν και τ

Post
Τουρισμός Παρασκευή 27.06.2025

ΕΟΤ Κάτω Χωρών: Η Ελλάδα των εμπειριών προβάλλεται σε Ολλανδία και Βέλγιο

H αυθεντικότητα, η γαστρονομία, η φυσική ομορφιά και ο πολιτιστικός πλούτος επιλεγμένων ελληνικών προορισμών προβλήθηκαν σε κορυφαία ολλανδικά και βελγικά μέσα ενημέρωσης και ψηφιακές πλατφόρμες, μετά

Post
Τουρισμός Τρίτη 24.06.2025

Η Ελλάδα στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων τουριστών

H Ελλάδα παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών, καθώς η ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες τους για ταξίδια αναψυχής