Image
Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2025 13:44 Οικονομία

“Θάλεια”: Το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης του e-ΕΦΚΑ απαντά στους ασφαλισμένους

Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων. Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.
 
Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.
Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.
 
Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.
 
Τα οφέλη
 
Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους. Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.
 
Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες. Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους: https://www.efka.gov.gr/el/menoy/sychnes-eroteseis-kai-apanteseis.

Post
Οικονομία Πέμπτη 23.01.2025

Φοροελαφρύνσεις 2025: Σε ποιους αφορά - Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Πλησιάζει η περίοδος υποβολής των φορολογικών δηλώσεων για το 2025. Οι νέες φορολογικές δηλώσεις θα είναι με πολύ σημαντικές αλλαγές που επηρεάζουν ελεύθερους επαγγελματίες, εργαζόμενους με «μπλ

Post
Οικονομία Πέμπτη 23.01.2025

Φορολογικές δηλώσεις: Οι αλλαγές από φέτος και πώς διαμορφώνεται η έκπτωση στο φόρο

Ο Όμηρος Τσάπαλος αναφέρθηκε στις αλλαγές που θα ισχύσουν φέτος στις φορολογικές δηλώσεις και τις ρυθμίσεις για την έκπτωση φόρου, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8. Όπως ανέφερε, φέτος, οι

Post
Οικονομία Πέμπτη 23.01.2025

Eurobank: Ολοκληρώθηκε το placement της Fairfax – Στα 186 εκατ. ευρώ το ύψος της συναλλαγής

Η Eurobank Ergasias Υπηρεσιών και Συμμετοχών Α.Ε. («Eurobank») ανακοινώνει ότι ενημερώθηκε μέσω της επίσημης ανακοίνωσης του μετόχου της, Fairfax Financial Holdings Limited («Fairfax