Image
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024 23:46 Βλέπω/Ακούω

Δημόσιο: Ποιοι θα παίρνουν μπόνους – Οι αλλαγές στους μισθούς

Τον δρόμο για τη Βουλή παίρνουν τα δύο εμβληματικά νομοσχέδια του υπουργείου Εσωτερικών, τα οποία αφορούν τις αυξήσεις και τα μπόνους στις απολαβές των δημοσίων υπαλλήλων, τις ρυθμίσεις για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αλλά και την επίσπευση των διαδικασιών προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ.

 Τα νομοσχέδια θα κατατεθούν στη Βουλή, όπως αναφέρει η Real, μέσα στην εβδομάδα με πρώτο αυτό με τις ρυθμίσεις για την τοπική αυτοδιοίκηση και δεύτερο το νομοσχέδιο για το ΑΣΕΠ.

Η ρύθμιση που έχει ήδη προκαλέσει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως προκύπτει από τα σχόλια στη διαβούλευση, αφορά το σύστημα κινητροδότησης των δημοσίων υπαλλήλων. Σύμφωνα με τις διατάξεις του νομοσχεδίου, το συνολικό ετήσιο ποσό που θα αποδίδεται θα φτάνει τα 40 εκατ. ευρώ. Το μπόνους δεν θα μπορεί να υπερβαίνει το 15% των συνολικών απολαβών του κάθε υπαλλήλου, ωστόσο με βάση αυτό το ποσοστό δυνητικά κάθε υπάλληλος θα μπορούσε να λάβει μεσοσταθμικά έναν μηνιαίο μισθό.

πηγή: tromaktiko.gr

 

Post
Βλέπω/Ακούω Παρασκευή 26.06.2026

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ

Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών συμπίπτει με οικονομικές, πολιτικές, κοινωνικές εξελίξεις που δυσχεραίνουν τη ζωή των λαϊκών οικογενειών και ευνοούν την αύξηση της χρήσης και τη διακίνηση

Post
Βλέπω/Ακούω Παρασκευή 26.06.2026

ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς

Από σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 στις 18:00, ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων πρόσληψης προσωπικού στους βρεφονηπιακούς σταθμούς της ΔΥΠΑ, στο πλαίσιο της δράσης για την ε

Post
Βλέπω/Ακούω Παρασκευή 26.06.2026

Μέχρι τις 17 Ιουλίου 2026 η ολοκλήρωση των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» – Ποιοι ωφελούμενοι αφορά η παράταση

Περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν τις εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών ή των επιχειρήσεών τους θα έχουν οι δικαιούχοι των προγραμμάτων «Εξοικονομώ», μετά τη νέα παράταση