Image
Τρίτη 05 Δεκεμβρίου 2023 17:13 Γνώμες

Νυχτερινές λιγούρες; Τι σνακ να επιλέξετε για να μην παχύνετε!

Ας είμαστε ειλικρινείς: Πόσες είναι οι φορές που έχουμε νιώσει μια “μικρή” λιγούρα κατά τις νυχτερινές ώρες, η οποία δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε και έτσι καταφεύγουμε σε δελεαστικά σνακ που υπάγονται στην “don’t eat” κατηγορία.

Τα βράδια που περνάμε ξαπλωμένες στον καναπέ βλέποντας ταινίες και τρώγοντας κάθε είδους ανθυγιεινά σνακ, ακυρώνουν κάθε υγιεινή διατροφική επιλογή που έχουμε κάνει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κάπως έτσι καταλήγουμε όχι μόνο να μην καταφέρνουμε να χάσουμε τα κιλά που έχουμε θέσει ως στόχο, αλλά σταδιακά να βλέπουμε το βάρος μας να αυξάνεται.

Η λύση, λοιπόν, είναι να επιλέξουμε σνακ χαμηλών θερμίδων που διευκολύνουν τον ύπνο και δε θα μας κάνουν να ξυπνήσουμε με φούσκωμα (και τύψεις για όσα φάγαμε το προηγούμενο βράδυ). Ας δούμε μερικές ιδέες

Μπανάνα

Όχι μόνο είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αλλά είναι και το τέλειο νυχτερινό σνακ (με περίπου 100 θερμίδες ανά μπανάνα), αν έχουμε ήδη καθαρίσει την κουζίνα μας. Δε θα αφήσουμε πίσω πιάτα ή σκεύη για πλύσιμο!

Αυγό με λεπτές φέτες αγγουριού

Το πιο απλό και λαχταριστό υγιεινό σνακ. Φάτε ένα βραστό αυγό και συνοδέψτε το με λίγες φέτες αγγουριού.

Δύο φέτες γαλοπούλας

Η γαλοπούλα έχει υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Μερικές φέτες δε θα μας δώσουν περισσότερες από 100 θερμίδες.

½ ψητή πατάτα με σαλάτα

Ψήστε την πατάτα σας στο φούρνο ή τα μικροκύματα και προσθέστε κομματάκια ντομάτας, αγγουριού και όποιο άλλο λαχανικό θέλετε για την σαλάτα σας. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο και πολύ χορταστικό.

Γιαούρτι

Για περίπου 100 έως 150 θερμίδες, παίρνουμε τις χαλαρωτικές δυνάμεις της τρυπτοφάνης από τα γαλακτοκομικά προϊόντα, καθώς και ικανοποιητική πρωτεΐνη. Επιπλέον, το γιαούρτι μπορεί να μας βοηθήσει να ηρεμήσουμε το στομάχι μας, οπότε είναι λιγότερο πιθανό να ξυπνήσουμε με καούρα ή δυσπεψία.

Φρούτα

Κόβουμε τα φρούτα τις αρεσκείας μας και πασπαλίζουμε με κανέλα για ένα γλυκό και ολιγοθερμιδικό σνακ.

Δημητριακά με γάλα

Προτιμούμε τα ολικής άλεσης, με σύνθετους υδατάνθρακες που χωνεύονται εύκολα και μας δίνουν 200 θερμίδες ανά μπολ. Προσθέτουμε λίγο γάλα για επιπλέον τρυπτοφάνη και πρωτεΐνη

ourlife.gr
Post
Γνώμες Τρίτη 20.02.2024

Μωυσάκης: Είμαστε θετικοί στο να εφαρμοστεί η ψηφιακή κάρτα σε όλους τους κλάδους

Για την ψηφιακή κάρτα μίλησε στο Press Office Online (poo.gr) o κ. Νεκτάριος Μωυσάκης, Γενικός Γραμματέας του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου και πρόεδρος του Σωματείου Μαγείρων-Ζαχαροπλαστών ν. Ηρακλείου

Post
Γνώμες Δευτέρα 19.02.2024

Ανακοίνωση της ΚΕΟΣΟΕ για την συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αγροτών στην Αθήνα, την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

Με σχετική απόφασή του, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΟΣΟΕ καλεί τους αμπελουργούς της χώρας και τα μέλη των 27 οινοποιητικών συνεταιρισμών οργανώσεων που την απαρτίζουν, να συμμετέχουν στη συγκέντρωσ

Post
Γνώμες Παρασκευή 16.02.2024

Οι Καμμένοι της ιστορίας

του Ναπολέων Λιναρδάτου Φαντάσου πως εργάζεσαι σε κάποιο υπόγειο στο Μαξίμου στο τμήμα Ιδεολογική Ηγεμονία της Αριστεράς (ναι, σίγουρα υπάρχει τέτοιο τμήμα). Η περίπτωση του Πάνου Καμμένου είναι μι