Image
Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2023 16:05 Είς Υγείαν

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε στο πρωινό

Το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια για τις υποχρεώσεις που ακολουθούν, αλλά και εκείνο που μπορεί να ορίσει το τι θα επιλέξουμε διατροφικά όλο το υπόλοιπο 24ωρο.

Πρωινό: ΟΧΙ σε Μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα
Τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν νιτρικά άλατα που έχουν συνδεθεί επιστημονικά με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Το αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δημοσίευσε μια λίστα από τα κορυφαία δέκα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου. Το να αποφεύγει κανείς τα νιτρικά άλατα είναι το #1 ένα από αυτά.

Πρωινό: ΟΧΙ σε ζαχαρούχα δημητριακά
Μερικά δημητριακά είναι γεμάτα από υδατάνθρακες και ζάχαρη. Όταν τα τρώτε, το σάκχαρο στο αίμα σας ανεβαίνει γρήγορα και στη συνέχεια πέφτει απότομα. Αν δεν θέλετε να “καταρρεύσετε” απότομα από ενέργεια στην διάρκεια της ημέρας και άρα να “αναγκαστείτε” να φάτε κάποιο ανθυγιεινό σνακ, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα ζαχαρούχα δημητριακά το πρωί. Αντ’ αυτού, επιλέξτε δημητριακά με υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μια καλή ιδέα είναι να προσθέσετε τριμμένο λιναρόσπορο ή καρύδια για περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Πρωινό: ΟΧΙ σε έτοιμα γλυκά και ντόνατς
Αυτά παρασκευάζονται με επεξεργασμένο λευκό αλεύρι και περιέχουν και πάρα πολύ ζάχαρη. Η ζάχαρη είναι ο χειρότερος τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, διότι οδηγεί σε ταχεία αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Αυτό σημαίνει ότι θα πεινάσετε ξανά νωρίτερα από το κανονικό και θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας για υψηλό σάκχαρο του αίματος, παχυσαρκία και διαβήτη.

Πρωινό: ΟΧΙ σε γιαούρτια με γλυκαντικές ουσίες
Ακόμα και τα τύπου “light” γιαούρτια, τα οποία έχουν λίγες θερμίδες, είναι συνήθως γεμάτα με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και άλλα χημικά προϊόντα. Προτιμήστε απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Πρωινό: ΟΧΙ σε μάφινς
Είναι στην κορυφή της λίστας των πιο θερμιδικών τροφών για πρωινό. Περιέχουν ακριβώς ό,τι δεν χρειάζεστε στο πρωινό σας: επεξεργασμένο λευκό αλεύρι, λάδι ή βούτυρο και πολλή ζάχαρη.

ourlife.gr
Post
Είς Υγείαν Παρασκευή 14.06.2024

Ποιες φυτικές τροφές συνδέονται με καρδιακή νόσο και σχετιζόμενους θανάτους

Μια διατροφή με βάση τα φυτά επαινείται για τα οφέλη της στην υγεία, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου κινδύνου καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών. Ωστόσο, ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα εξαιρετικά επε

Post
Είς Υγείαν Δευτέρα 10.06.2024

Κοκκύτης: Συμπτώματα, μετάδοση – Πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε

Τι είναι ο κοκκύτης; Ο κοκκύτης είναι μια άκρως λοιμώδης νόσος που οφείλεται σε βακτήριο και προσβάλλει τους πνεύμονες και τους αεραγωγούς. Ο κοκκύτης οφείλεται σε βακτήρια τα οποία υπάρχουν στο στόμ

Post
Είς Υγείαν Δευτέρα 10.06.2024

Καύσωνας: Συμβουλές από το Υπουργείο Υγείας για να αποφύγετε τη θερμοπληξία

Ο νέος καύσωνας είναι προ των πυλών και το Υπουργείο Υγείας εξέδωσε εγκύκλιο για τους τρόπους προφύλαξης των πολιτών από το κύμα ζέστης. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό υγείας (ΠΟΥ), η κλιματική