Image
Δευτέρα 06 Μαρτίου 2023 23:08 Είς Υγείαν

Άγχος: Ποιες τροφές μπορεί να το εντείνουν;

Το άγχος είναι μια φυσιολογική απάντηση σε ένα έναυσμα, όπως μια λογομαχία με έναν φίλο μας και πρόκειται για την απόκριση του σώματος στο στρες. Ενώ μπορεί να διαρκέσει αρκετά ώστε να επηρεάσει την καθημερινότητά σας, η αλλαγή του τρόπου ζωής σας μπορεί να σας βοηθήσει να το διαχειριστείτε καλύτερα.

Οι τροφές που επιλέγετε να καταναλώσετε έχουν σημασία για την ψυχική σας υγεία, για αυτό και η ψυχιατρική ιατρική ή ψυχοδιαιοτολογία είναι ένας εξελισσόμενος τομέας έρευνας.

Υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ του φαγητού που τρώτε και της διάθεσής σας και η έρευνα δείχνει ότι η ποιότητα της διατροφής μπορεί να επηρεάσει κοινές ψυχικές διαταραχές συμπεριλαμβανομένου του άγχους, σύμφωνα με επιστημονική ανασκόπηση στο EBioMedicine‌.

Ποιες τροφές να αποφεύγετε όταν έχετε άγχος
#Καφές και τσάι
Όταν η καθημερινότητα είναι γεμάτη υποχρεώσεις, τα ροφήματα με καφεΐνη μοιάζουν με τον ιδανικό «σύμμαχο» για να καταφέρουμε να τα προλάβουμε όλα. Η καφεΐνη είναι γνωστό διεγερτικό που βοηθά τα άτομα να παραμείνουν σε εγρήγορση.

Ωστόσο, θα μπορούσε επίσης να συμβάλει στο στρες και το άγχος αυξάνοντας ορισμένες ορμόνες όπως η κορτιζόλη, η ντοπαμίνη, η αδρεναλίνη καθώς και η αδενοσίνη.

#Επεξεργασμένα σνακ
Είναι αλήθεια: Οι άνθρωποι που έχουν στρες συχνά τρώνε περισσότερο fast food και λιγότερες φρέσκες τροφές, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο European Journal of Nutrition.

Το να ανοίξετε μια σακούλα με πατατάκια ή να ξετυλίξετε σοκολάτα μπορεί να είναι μια γρήγορη ανακούφιση όταν νιώθετε ότι βρίσκεστε υπό πίεση.

Ωστόσο, η κατανάλωση πολλών εξαιρετικά επεξεργασμένων τροφίμων συνδέεται με υψηλότερα επίπεδα στρες, σύμφωνα με επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Environmental Research and Public Health.

#Τηγανιτές τροφές
Τα τρανς λιπαρά βρίσκονται σε πολλά τηγανητά φαγητά όπως τηγανητές πατάτες ή φτερούγες κοτόπουλου. Έχουν συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, καθώς και με ανισορροπία στις χημικές ουσίες του εγκεφάλου που μπορεί να προκαλέσουν αλλαγές στη διάθεση, όπως νευρικότητα ή ευερεθιστότητα, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Στην πραγματικότητα, τα άτομα με συμπτώματα κατάθλιψης βρέθηκαν να έχουν περισσότερα τρανς λιπαρά στο σώμα τους από άτομα χωρίς συμπτώματα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Affective Disorders‌‌.

vita.gr

 

Post
Είς Υγείαν Τετάρτη 29.03.2023

Τροφές σύμμαχοι Στο Αδυνάτισμα: Ποιες να επιλέξεις για να χάσεις βάρος!

Είναι γεγονός ότι πιο εύκολα παίρνουμε κιλά παρά χάνουμε. Ωστόσο, η κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες εντείνει το αίσθημα της πληρότητας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να

Post
Είς Υγείαν Τρίτη 28.03.2023

Πατατάκια: Είναι ασφαλές να καταναλώνουμε τρόφιμα από φουσκωμένες συσκευασίες;

Κανονικά, τα ευαλλοίωτα τρόφιμα από τα σούπερ μάρκετ που είναι συσκευασμένα σε πλαστικό, παρασκευάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτρέψουν τη διαρροή υγρών, τα οποία μπορούν να υποθάλπουν βακτήρια πρ

Post
Είς Υγείαν Τρίτη 28.03.2023

Οκτώ αποδεδειγμένοι τρόποι για απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, είναι δεδομένο ότι μια σωστή δίαιτα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε αυτά τα περιττά κιλά. Ωστόσο, αν και το να τρώτε λιγότερο μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε καλύ