Image
Τρίτη 28 Ιουνίου 2022 08:53 Αθλητικά

Μεσογειακοί Αγώνες: Ενα χρυσό μετάλλιο και δύο χάλκινα για την Ελλάδα στην δεύτερη ημέρα

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν η συγκομιδή της Ελλάδας στην δεύτερη ημέρα των Μεσογειακών Αγώνων του Οράν, με την κατάκτηση ενός χρυσού και δύο χάλκινων μεταλλίων.
Στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου στους Μεσογειακούς Αγώνες του Οράν ανέβηκε η Κέλλυ Κυδωνάκη! Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήταν η ευχάριστη έκπληξη της ημέρας καθώς με δύο νίκες έφτασε στον τελικό όπου αντιμετώπισε την Μαυροβούνια Γιοβάνοβιτς την οποία κέρδισε με 2-1, στα +68 κιλά του καράτε.
Είναι το δεύτερο χρυσό μετάλλιο για την Ελλάδα στη διοργάνωση, μετά το χρυσό του Διονύση Ξένου, επίσης στο καράτε.
Ακολούθησε το χάλκινο μετάλλιο από την εθνική ομάδα των ανδρών στην επιτραπέζια αντισφαίριση που νίκησε στον «μικρό» τελικό του ομαδικού 3-1 την Ισπανία. Οι Γιάννης Σγουρόπουλος και ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, έβγαλαν μόνοι τους το αγώνισμα από την αρχή ως το τέλος και στη δεύτερη μέρα του Μεσογειακού τουρνουά νίκησαν 3-2 το 2ο φαβορί του αγωνίσματος, την Αίγυπτο. Στα ημιτελικά έχασαν από την Πορτογαλία με 3-1, αλλά στον μικρό τελικό έδειξαν το πάθος και την ψυχή που χρειάζονταν για να ανέβουν στο βάθρο.
Το άλλο χάλκινο πήρε ο Γιώργος Πρεβολαράκης στην πάλη, στην κατηγορία των 77 κιλών. Μετά από ένα φοβερό αγώνα, ο Πρεβολαράκης έμεινε στο 3-3 με τον Αιγύπτιο Αμπουελάτα, αλλά έχοντας πετύχει τον καθοριστικό τελευταίο πόντο, ανέβηκε στην τρίτη θέση και το βάθρο των νικητών.

Post
Αθλητικά Δευτέρα 22.06.2026

Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος

Παίκτης του ΟΦΗ,για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είναι ο έμπειρος πασαδόρος Κώστας Βλαχόπουλος. Στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ, αναφέρει: "Στον ΟΦΗ μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο έμπειρος πασα

Post
Αθλητικά Σάββατο 20.06.2026

Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης

Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης για τα επόμενα δυο χρόνια καθώς ολοκληρώθηκαν οι συζητήσεις με την ΠΑΕ-ΟΦΗ. Στην ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρεται: «Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακ

Post
Αθλητικά Τρίτη 16.06.2026

Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Borja Gonzalez ως το καλοκαίρι του 2027 και σε ανακοίνωση της τονίζει: Μετρώντας 60 συμμετοχές, οκτώ γκολ και 14 ασίστ στα δύο χρόνια