Image
Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021 14:08 Πολιτική

Κατώτατος μισθός: Πόσο διαμορφώνεται μετά τις εξαγγελίες Μητσοτάκη

Μικρές αυξήσεις αναμένονται για τους εργαζόμενους έπειτα από τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για αύξηση 2% στο ύψος του κατώτατου μισθού.

 Έτσι, όπως προκύπτει από τις κυβερνητικές ανακοινώσεις ο κατώτατος μισθός από τα 650 ευρώ που βρίσκεται σήμερα, φτάνει τα 663 ευρώ, αύξηση δηλαδή 13 ευρώ. Ανάλογα θα αυξηθεί και το νέο κατώτατο ημερομίσθιο των εργατοτεχνιτών, το οποίο θα διαμορφωθεί από 29,04 σε 29,62 ευρώ. 
Κατώτατος μισθός: Οι ανακοινώσεις Μητσοτάκη
«Παρά την αντίθετη εισήγηση των εκπροσώπων των επιχειρήσεων, η Κυβέρνηση αποφάσισε για φέτος την αύξηση του κατώτατου μισθού κατά 2%. Όπως ξέρετε στον σχετικό διάλογο που προηγήθηκε, οι Συνομοσπονδίες των επαγγελματιών, των βιοτεχνών, των μεγάλων επιχειρήσεων, των εμπόρων, είχαν ζητήσει το πάγωμα του κατώτατου μισθού λόγω των ειδικών συνθηκών που επέφερε η πανδημία.  Και πράγματι -όπως όλοι γνωρίζουμε- το ΑΕΠ πέρυσι μειώθηκε περίπου κατά 8% κατά συνέπεια οι συνθήκες αυτές ισχύουν. Αυτό το οποίο όμως επίσης ισχύει είναι ο δυναμισμός της ελληνικής οικονομίας, οι προοπτικές της, τις οποίες εμπιστεύομαι και προσωπικά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

 

 

 

ethnos.gr
Post
Πολιτική Τετάρτη 07.10.2026

Οι διαφημίσεις της ΔΕΗ και η ισόρροπη πρόσβαση των περιφερειακών ΜΜΕ

Στη Βουλή φέρνει ο ανεξάρτητος Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης τις διαφημίσεις της ΔΕΗ και την ισόρροπη πρόσβαση των περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, καταθέτοντας Ερώτηση και Αίτηση Κατάθε

Post
Πολιτική Τετάρτη 07.10.2026

Κ. Σπυριδάκη: «Ο Προσωπικός Βοηθός δεν μπορεί να αποκλείει στην πράξη ανθρώπους που τον έχουν ανάγκη»

Σε μία εκτενή και τεκμηριωμένη κοινοβουλευτική παρέμβαση για τους αποκλεισμούς και τις σοβαρές δυσλειτουργίες που καταγράφονται στην εφαρμογή της υπηρεσίας «Προσωπικός Βοηθός» προχώρησε η

Post
Πολιτική Τρίτη 06.10.2026

Χρίστος Δήμας: Ξεκινά η κατασκευή του Λιμένα Αλιευτικών Σκαφών Νέου Μαρμαρά

Υπεγράφη σήμερα, στον Νέο Μαρμαρά Χαλκιδικής, η 1η Συμπληρωματική Σύμβαση, ύψους 6,3 εκατ. ευρώ, για το έργο «Ολοκλήρωση – Βελτίωση Λιμένα Αλιευτικών Σκαφών Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής»,