Image
Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021 13:17 Κρητική διατροφή

Γαλλική ομελέτα

Υλικά

3 φρέσκα αβγά
1/4 κ. γλ. αλάτι
1/2 κ. γλ. κρύο νερό
2 κ. σ. αλατισμένο βούτυρο, χωρισμένο
1 πρέζα πιπέρι καγιέν ή λευκό πιπέρι για γεύση (προαιρετικά)

Εκτέλεση

Βήμα 1

Τοποθετήστε τα αβγά, το νερό και το αλάτι σε ένα μπολ και χτυπήστε ελαφρά για 1-2 λεπτά.
Βήμα 2
Θερμάνετε τη 1 1/2 κουταλιά της σούπας βούτυρο σε αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια- υψηλή φωτιά. Μόλις λιώσει το βούτυρο και πριν αρχίσει να καπνίζει, ρίξτε τα αβγά. Ανακατέψτε σε κυκλικό μοτίβο με αδιάβροχη σπάτουλα, χωρίς να ξεχάσετε να ξύνετε τις πλευρές.
Βήμα 3
Μειώστε τη θερμοκρασία στο χαμηλό. Χρησιμοποιώντας τη σπάτουλα, εξομαλύνετε την επιφάνεια των αβγών έτσι ώστε η ομελέτα σας να έχει ένα ομοιόμορφο πάχος. Μόλις η επιφάνεια είναι υγρή αλλά δεν τρέχει, αφαιρέστε το τηγάνι από τη φωτιά
Βήμα 4
Με τη βοήθεια της σπάτουλας ξεκινήστε να τυλίγετε την ομελέτα σε κύλινδρο μέχρι να φτάσετε από τη μία άκρη του τηγανιού στην άλλη.
Βήμα 5
Προσθέστε το υπόλοιπο βούτυρο στο τηγάνι και μόλις λιώσει σπρώξτε απαλά κάτω από την ομελέτα.
Βήμα 6
Αναποδογυρίστε την ομελέτα και τοποθετήστε την σε ένα πιάτο με τη «ραφή» προς τα κάτω.
Βήμα 7
Βουρτσίστε ελαφρώς την επιφάνεια με λίγο βούτυρο και γαρνίρετε με λίγο πιπέρι (προαιρετικά).

newsbeast.gr
Post
Κρητική διατροφή Παρασκευή 30.07.2021

Μάφινς αβγού με σπανάκι

Υλικά 1 φλ. τσαγιού κινόα 2 φλ. τσαγιού νερό 1 φλ. τσαγιού φύλλα σπανάκι 1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο 2 αβγά 1/4 φλ. τσαγιού κίτρινο τυρί τριμμένο 1/2 κ. γλ. ρίγανη 1 κ. γλ. σκόρδο σε σκόνη 1/2

Post
Κρητική διατροφή Τετάρτη 28.07.2021

Αφράτο κέικ με φρέσκα ροδάκινα χωρίς βούτυρο

Φανταστικό κέικ με άρωμα και γεύση ροδάκινου...και κανένας δεν θα μπορεί να του αντισταθεί. Υλικά 200 γρ. αλεύρι τύπου 100 γρ. ζάχαρη 1 φακελάκι μαγιά 4 ροδάκινα Μέντα για γεύση

Post
Κρητική διατροφή Τρίτη 27.07.2021

Άλειμμα με καπνιστό σολομό και τυρί κρέμα

Υλικά 225 γρ. κρέμα τυριού 350 γρ. καπνιστό σολομό ψιλοκομμένο 1/2 κ. γλ. σάλτσα Worcestershire 3 σταγόνες καυτερή σάλτσα κόκκινης πιπεριάς 1 κ. γλ. φρέσκο άνηθο ψιλοκομμένο 2 κ. σ. κρεμμύδι ψ