Image
Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020 10:52 Είς Υγείαν

Κορoνοϊός: Ποιες περιοχές αλλάζουν χρώμα, πού τα λιγότερα κρούσματα φέρνουν πράσινο

Νέος χάρτης υγειονομικής ασφαλείας για τον κορoνοϊό ισχύει από σήμερα το πρωί στην επικράτεια βάσει των όσων ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς την Παρασκευή.

Συγκεκριμένα:

- Το επίπεδο συναγερμού αυξάνεται στις Περιφερειακές Ενότητες Άρτας, Έβρου, Ηλείας, Θεσπρωτίας, Καβάλας και Σποράδων, οι οποίες ανεβαίνουν και περνούν στο επίπεδο 2-Επιτήρησης (κίτρινο) από το επίπεδο 1-Ετοιμότητας (πράσινο). Στην περίπτωση των Σποράδων, δε, η αναβάθμιση αφορά μόνο τη νήσο Σκιάθο και όχι στη Σκόπελο και στην Αλόννησο που παραμένουν πράσινες.

- Παράλληλα οι Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας, Ηρακλείου Κρήτης, Καρδίτσας, Λέσβου, Μυκόνου, Πέλλας και Σάμου, που ήταν στο επίπεδο 3, δηλαδή στο πορτοκαλί, κατεβαίνουν βαθμό συναγερμού και περνούν στο επίπεδο 2, δηλαδή στο κίτρινο.

- Όσον αφορά στα νησιά της Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Νήσων Αττικής, παρόλο που ανήκουν στην Περιφέρεια Αττικής, με δεδομένη τη μη χωροταξική τους εγγύτητα με τις μητροπολιτικές ηπειρωτικές ενότητες, πηγαίνουν από το πορτοκαλί στο κίτρινο. Δηλαδή κατεβαίνουν από το επίπεδο 3 στο επίπεδο 2, πλην της Σαλαμίνας που σχετίζεται με μετακινήσεις από και προς τον Πειραιά.

- Στο πράσινο από το κίτρινο, δηλαδή στο επίπεδο 1 από το επίπεδο 2, κατεβαίνουν και περνούν οι- Περιφερειακές Ενότητες Γρεβενών, Λακωνίας και Πάρου.

- Επίσης, πράσινες από πορτοκαλί, γίνονται από τη Δευτέρα οι Περιφερειακές Ενότητες Ζακύνθου και Κέας-Κύθνου, δηλαδή κατεβαίνουν από το επίπεδο 3-Αυξημένης Επιτήρησης, στο επίπεδο 1-ετοιμότητας.

 

 

 

madata.gr
Post
Είς Υγείαν Τρίτη 16.06.2026

Δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA) και Κυστικής Ίνωσης

Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00- 20.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Καμινίων θα πραγματοποιηθεί δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος φορείας Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA

Post
Είς Υγείαν Δευτέρα 15.06.2026

Εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και στα νοσοκομεία

Ο Υπουργός Υγείας συμμετείχε στις εργασίες του 3ου ΣΦΕΕ Summit, με τίτλο «Η Ελλάδα σε σταυροδρόμι: Επιλέγοντας την καινοτομία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο&

Post
Είς Υγείαν Πέμπτη 11.06.2026

Αδ. Γεωργιάδης: Από 1η Ιουλίου η ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε όλα τα νοσοκομεία

Από την 1η Ιουλίου θα τεθεί σε εφαρμογή σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο 3ο ΣΦΕΕ Summit που πραγματ