Image
Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020 19:18 Είς Υγείαν

Κορονοϊός: Στα 358 τα νέα κρούσματα - Πέντε θάνατοι, 73 διασωληνωμένοι

Στη δημοσιότητα έδωσε ο ΕΟΔΥ τα στοιχεία για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας το τελευταίο 24ωρο.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Σήμερα ανακοινώνουμε 358 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 56 συνδέονται με γνωστές συρροές και 43 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 16286, εκ των οποίων το 55.8% άνδρες.

2696 (16.6%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 6808 (41.8%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

73 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 ετών. 20 (27.4%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 89.0%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 191 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, έχουμε 5 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 357 θανάτους συνολικά στη χώρα. 132 (37.0%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 78 έτη και το 96.9% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Υπενθυμίζεται πως χθες ανακοινώθηκαν 346 νέα κρούσματα, 8 θάνατοι και 77 διασωληνωμένοι

 

 

madata.gr
Post
Είς Υγείαν Τρίτη 16.06.2026

Δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA) και Κυστικής Ίνωσης

Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:00- 20.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Καμινίων θα πραγματοποιηθεί δωρεάν προληπτικός γενετικός έλεγχος φορείας Νωτιαίας Μυϊκής Ατροφίας (SMA

Post
Είς Υγείαν Δευτέρα 15.06.2026

Εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και στα νοσοκομεία

Ο Υπουργός Υγείας συμμετείχε στις εργασίες του 3ου ΣΦΕΕ Summit, με τίτλο «Η Ελλάδα σε σταυροδρόμι: Επιλέγοντας την καινοτομία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο&

Post
Είς Υγείαν Πέμπτη 11.06.2026

Αδ. Γεωργιάδης: Από 1η Ιουλίου η ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε όλα τα νοσοκομεία

Από την 1η Ιουλίου θα τεθεί σε εφαρμογή σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο 3ο ΣΦΕΕ Summit που πραγματ