Image
Τρίτη 08 Σεπτεμβρίου 2020 16:53 Τουρισμός

Σε καραντίνα βάζει η Ολλανδία όσοι επιστρέφουν από τα ελληνικά νησιά - Στην κόκκινη λίστα της Βρετανίας

Σε καραντίνα βάζει το υπουργείο Εξωτερικών της Ολλανδίας τους ταξιδιώτες που επιστρέφουν στην επικράτειά της από τα ελληνικά νησιά ενώ συμβουλεύει τους πολίτες τους να αποφεύγουν να ταξιδεύουν σε αυτά, εκτός κι αν είναι αναγκαίο.

Η απόφαση αναγράφεται σε ανακοίνωση του ολλανδικού υπουργείου Εξωτερικών που εκδόθηκε σήμερα 8 Σεπτεμβρίου.

«Ο αριθμός των ατόμων που μολύνθηκαν από τον κοροναϊό κατά τη διάρκεια των διακοπών τους σε κάποιο από τα ελληνικά νησιά αυξήθηκε απότομα. Το γεγονός αυτό έχει επιπτώσεις στις ταξιδιωτικές οδηγίες για τα ελληνικά νησιά (συμπεριλαμβανομένων των νησιών που συνδέονται με την ηπειρωτική χώρα μέσω γέφυρας). Ο χρωματικός κώδικας των ελληνικών νησιών άλλαξε από «κίτρινο» (προσοχή κίνδυνος για την ασφάλειά σας) σε «πορτοκαλί» (μόνο τα απαραίτητα ταξίδια). Μετά από διαμονή σε ένα από τα ελληνικά νησιά, θα πρέπει να μπείτε σε καραντίνα για 10 ημέρες όταν επιστρέψετε στην Ολλανδία. Η ελληνική χερσόνησος της Πελοποννήσου και η ηπειρωτική Ελλάδα παραμένουν «κίτρινα» (προσοχή κίνδυνος για την ασφάλειά σας)» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Το ολλανδικό ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας RIVM είχε εισηγηθεί προηγουμένως στους αρμοδίους να μελετήσουν την κατάσταση στην Ελλάδα ενόψει των φθινοπωρινών διακοπών, όταν πολλοί Ολλανδοί κάνουν σχέδια για μια σύντομη απόδραση σε κάποια ηλιόλουστη χώρα.

Στο μεταξύ, αξιωματούχοι επεξεργάζονται σχέδια για την επέκταση του καταλόγου των ατόμων που δεν θα μπαίνουν υποχρεωτικά σε καραντίνα κατά την επιστροφή τους από μια «πορτοκαλί ζώνη», όπως χαρακτήρισε πλέον το ολλανδικό υπουργείο Εξωτερικών τα ελληνικά νησιά -όπως οι επιβάτες που θα συνεχίσουν το ταξίδι τους σε άλλες χώρες, οι εργαζόμενοι σε πλοία και άλλα άτομα, σύμφωνα με την εφημερίδα «Telegraaf».

Στην «κόκκινη» λίστα της Βρετανίας η Ελλάδα

Η ταξιδιωτική οδηγία έρχεται μία μερά μετά τις ανακοινώσεις του Βρετανού υπουργού Μεταφορών Γκραντ Σαπς για τη συμπερίληψη επτά ελληνικών νησιών στην «κόκκινη λίστα» που επιβάλλει αυτοαπομόνωση δύο εβδομάδων στους ταξιδιώτες που επιστρέφουν από αυτά αφορά περί τους 60.000 τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Daily Mail.

Οι Βρετανοί που βρίσκονται σε Λέσβο, Τήνο, Σέριφο, Μύκονο, Κρήτη, Σαντορίνη και Ζάκυνθο, σε μερικές ώρες δεν θα εξαιρούνται πλέον από την υποχρέωση να μπουν σε καραντίνα επιστρέφοντας σπίτι.

Η είδηση έφερε πανικό στους Βρετανούς που βρίσκονται διακοπές στη χώρα μας καθώς δεν είναι λίγοι που προσπαθούν να φύγουν σήμερα ώστε να γλιτώσουν την καραντίνα.

Μόνο όσοι βρετανοί καταφέρουν και προσγειωθούν στη χώρα τους στις 4 το ξημέρωμα δεν θα μπουν σε καραντίνα για 14 μέρες.

 

 

 

 

e-daily
Post
Τουρισμός Τετάρτη 17.06.2026

Έντονες αντιδράσεις από τον πρόεδρο των τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτόρων Κρήτης για την περίφραξη της Κρήνης Μοροζίνι (vid)

Σφοδρές αντιδράσεις εκφράζει ο πρόεδρος των τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτόρων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης για την απόφαση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηρακλείου να προχωρήσει στην περίφραξη της ιστορικής

Post
Τουρισμός Τετάρτη 17.06.2026

Εκπρόσωποι κορυφαίων τουριστικών οργανισμών της Ινδίας στην Κρήτη

Το Ελληνοϊνδικό Επιμελητήριο, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Σύνδεσμος Κρητικής Φιλοξενίας και ο Σύνδεσμος Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης έχουν την ιδιαίτερη χαρά να φιλοξενούν για μία εβδομάδ

Post
Τουρισμός Τρίτη 16.06.2026

Προβολή της Αν. Κρήτης και της Θάσου στις Κάτω χώρες

Την αυθεντική ελληνική φιλοξενία στα δύο άκρα της Ελλάδας, στην Ανατολική Κρήτη και την Θάσο, γνώρισαν από κοντά, δημοφιλείς Ολλανδέζες bloggers σε ταξίδια εξοικείωσης που οργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτ