Σάββατο 01 Αυγούστου 2020 23:45 Οικονομία

ΕΝΦΙΑ: Πότε πρέπει να πληρωθεί η πρώτη από τις έξι δόσεις


Πάνω από 7 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων θα δουν τον νέο λογαριασμό του ΕΝΦΙΑ όχι στα τέλη Αυγούστου αλλά στα μέσα Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, η πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ θα πρέπει να εξοφληθεί έως τις 30 Σεπτεμβρίου και η τελευταία έως τις 26 Φεβρουαρίου.

Μειωμένο ΕΝΦΙΑ θα πληρώσουν εφέτος πάνω από 280.000 ιδιοκτήτες ακινήτων οι οποίοι έχουν εισπράξει ή συνεχίζουν να λαμβάνουν μειωμένα ενοίκια. Αυτό διότι το 30% των «κουρεμένων» ενοικίων θα συμψηφιστεί με τον φόρο που προκύπτει για τα ακίνητά τους περιορίζοντας την τελική επιβάρυνση.

Μετά το «πάγωμα» της νέας μείωσης του ΕΝΦΙΑ που προκάλεσε η κρίση της πανδημίας, οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα δουν στο φετινό εκκαθαριστικό τις ίδιες μειώσεις του φόρου που ίσχυαν το 2019, οι οποίες ανάλογα με το ύψος της ακίνητης περιουσίας φθάνουν σε 30% για αξία ακίνητης περιουσίας μέχρι 60.000 ευρώ 27% για αξία ακίνητης περιουσίας μέχρι 70.000 ευρώ, 25% για αξία ακίνητης περιουσίας μέχρι 80.000 ευρώ, 20% για αξία ακίνητης περιουσίας μέχρι 1.000.000 ευρώ και 10% για αξία ακίνητης περιουσίας άνω του 1.000.000 ευρώ.

https://www.cnn.gr

 

 
Post
Οικονομία Τετάρτη 07.10.2026

«Κυβερνοασφάλεια στις επιχειρήσεις» Σημαντική εσπερίδα στο Επιμελητήριο Ηρακλείου

Αναλυτικές πληροφορίες και σαφείς οδηγίες για τους τρόπους θωράκισης μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων από τις αυξανόμενες διαδικτυακές απειλές θα παρουσιαστούν στη ενημερωτική εσπερίδα «Κυβερνοασ

Post
Οικονομία Τετάρτη 07.10.2026

Σημαντικές αλλαγές και αύξηση του ορίου στο ακατάσχετο τραπεζικών λογαριασμών:

Αύξηση του ορίου και άλλες σημαντικές αλλαγές στο ακατάσχετο τραπεζικών λογαριασμών φυσικών προσώπων για οφειλές έναντι Δημοσίου και ιδιωτών: Με διατάξεις του νόμου 5313/2026, επέρχονται σημαντικές

Post
Οικονομία Κυριακή 04.10.2026

Κόστος εξαγοράς πλασματικών ετών ασφάλισης για σύνταξη με μικρότερα όρια ηλικίας:

Τα πλασματικά έτη μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο για όσους βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος είτε για τ