Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020 11:28 Βλέπω/Ακούω

Από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο – Ποια αυτοκίνητα αφορά;


Ριζικές αλλαγές στους ελέγχους του γερασμένου στόλου οχημάτων ενώ έρχονται και εντατικοί έλεγχοι από Ράμπο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

    Ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο με 79€ το μήνα...
    Ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο με κάτω από 10.000€!
    Απλά, δε θα ξανασκεφτείς για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο...
    Δοκίμασε τώρα, δωρεάν, ένα μοναδικό SUV...

Κάθε χρόνο αντί για δύο να περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr!

Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).

Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ  ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται!

Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερ
 
Ελεγκτές «Ράμπο» και από το υπουργείο Μεταφορών

Ο στόχος πάντως που έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση μηχανισμών ελέγχου για τα ΚΤΕΟ όπου τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι όλα τα οχήματα που περνούν από τεχνικό έλεγχο είναι σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να κόβονται ελάχιστα οχήματα με Επικίνδυνες Ελλείψεις!

Να υπενθυμίσουμε πως όπως αποκάλυψε το Newsauto.gr το 2017 στην Ελλάδα «κόπηκαν» μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους και  το 2015 «κόπηκαν» 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους.

Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017.

Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο.

Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!

Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!

Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία…

hnewsauto

 

 
Post
Βλέπω/Ακούω Τρίτη 02.12.2025

Νέο πλαίσιο για διαθήκες και κληρονομιές: Τι αλλάζει και πώς θωρακίζονται οι πολίτες

Μια από τις πιο εκτεταμένες παρεμβάσεις των τελευταίων ετών στο κληρονομικό δίκαιο προωθεί το υπουργείο Δικαιοσύνης, με στόχο τη διαφάνεια, την ασφάλεια και την αποφυγή νομικών εμπλοκών που συχνά προκ

Post
Βλέπω/Ακούω Τρίτη 02.12.2025

Όταν η ανθρωπότητα μίλησε πρώτη φορά στο σύμπαν: Η αληθινή ιστορία πίσω από το μήνυμα του Arecibo

Το ερώτημα «είμαστε μόνοι;» συνοδεύει τον άνθρωπο από τότε που σήκωσε το βλέμμα του στον ουρανό. Η πρώτη, όμως, οργανωμένη προσπάθεια να δοθεί μια απάντηση —ή έστω να τεθεί το ερώτημ

Post
Βλέπω/Ακούω Τρίτη 02.12.2025

Ν. Σακκάς: «Ολόπλευρη στήριξη στον δίκαιο αγώνα του αγροτικού κόσμου»

Σε δήλωσή του ο Νίκος Σακκάς, Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Θεσσαλίας και Δήμαρχος Τρικκαίων, επισημαίνει τα εξής: «Όπως είναι σε όλους γνωστό οι Δήμοι αποτελούν τον Θεσμό που βρίσκετ