Image
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 17:33 Γνώμες

Αμερικανικές στρατηγικές για την αναζωογόνηση του οινοτουρισμού

Η Atout France (Γαλλική Υπηρεσία Τουριστικής Ανάπτυξης) πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη αγοράς για τον τουρισμό του κρασιού σε 9 εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, μετά την παγκόσμια επιδημία του Covid-19.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οινοποιεία θα ανοίξουν λίγο-πολύ σταδιακά, σύμφωνα με τους κανόνες που επιβάλλονται από κάθε πολιτεία: για παράδειγμα, περιορίζοντας την χωρητικότητα ή υποδεχόμενοι το κοινό σε εξωτερικό χώρο...
Η μελέτη, που διεξήχθη από εθνικές ημερήσιες εφημερίδες σχετικά με το θέμα, καθιστά ενεργή, όπως στη Γαλλία, την ελπίδα για επανεκκίνηση της δραστηριότητας μέσω του τοπικού τουρισμού: "Όλες οι περιοχές στοιχηματίζουν στο φαινόμενο "Nearcation", σημειώνει η Atout France στη μελέτη της. Με άλλα λόγια, οι Αμερικανοί πρόκειται να περάσουν τις διακοπές τους κοντά στο σπίτι, στη δική τους πολιτεία. Στις ΗΠΑ, ο τουρισμός του κρασιού εξαρτάται ήδη και πάνω απ 'όλα από τον εθνικό τουρισμό, έως και 80% για την κοιλάδα Napa, για παράδειγμα. Η Covid 19 θα ενισχύσει επομένως αυτήν την τάση.
"Η προσέλκυση τοπικών πελατών σημαίνει ότι οι πελάτες είναι γνωστοί σε τοπικό επίπεδο (κάτι που δεν ισχύει απαραίτητα για τις εκμεταλλεύσεις που παράγουν το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών τους από τις εξαγωγές).
Η καλύτερη συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε είναι να εργαστούμε συλλογικά, στην κλίμακα ενός αμπελότοπου σε μια λογική προορισμού του τουρισμού, για μια πιο αποτελεσματική προώθηση με τοπικές ομάδες καταναλωτών σύμφωνα με την αρχή "μαζί είμαστε ισχυρότεροι", αναφέρει ο συγγραφέας της μελέτης.

Η Covid 19 επιτάχυνε τις ήδη υπάρχουσες τάσεις
Άλλος αντίκτυπος για τον οποίο είναι απαραίτητη η προσαρμογή αφορά τους ηλικιωμένους τουρίστες που είναι πιθανό να είναι λιγότερο πολυάριθμοι, καθώς είναι αναγκασμένοι να περιορίσουν τα ταξίδια λόγω του κινδύνου μόλυνσης. Το πελατολόγιο θα πρέπει επομένως να ανανεωθεί. Ένας Αμερικανός εμπειρογνώμονας που έδωσε συνέντευξη, ο Rob McMillan, συνιστά στις εταιρείες να εστιάσουν την επικοινωνία τους περισσότερο σε αυτόν τον πληθυσμό.
Δεδομένου του άγχους που προκαλεί το πλαίσιο που συνδέεται με την επιδημία, άλλοι συνιστούν επίσης την υιοθέτηση μιας "πιο διασκεδαστικής, πιο παιχνιδιάρικης" επικοινωνίας. «Είναι πιθανό οι πελάτες να αναζητούν ελαφρότητα στο τέλος αυτής της κρίσης, γράφει η Atout France. Δεν θα χρειάζεται πλέον να πείτε: "έλα και ανακαλύψτε τα κρασιά μας, αλλά ελάτε να διασκεδάσετε μαζί μας" ". Με άλλα λόγια, δώστε περισσότερη έμφαση στην εμπειρία και όχι μόνο στο προϊόν. Μια τάση που έχει ήδη ξεκινήσει πριν από την κρίση, αλλά η οποία πρέπει συνεπώς να τονιστεί. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι η προσφορά είναι πιο «βιώσιμη», «οικολογικά υπεύθυνη και αντιπροσωπευτική της κουλτούρας της περιοχής στην οποία ανήκει». "Συνοπτικά, η Covid 19 δεν προκαλεί τίποτα νέο όσον αφορά τις τάσεις (εκτός της υγειονομικής περίθαλψης), αλλά μάλλον σημαίνει επιτάχυνση των υπαρχουσών τάσεων", καταλήγει ο συγγραφέας της μελέτης.

Πηγή: typoskritis.gr
Post
Γνώμες Παρασκευή 26.04.2024

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε αυτό που θα μας πει ο Βελόπουλος ή οποιοσδήποτε άλλος πολιτικός

Απαντώντας στις έμμεσες προτροπές του Κυριάκου Βελόπουλου για αποδοκιμασίες κατά πολιτικών το Πάσχα, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος τόνισε πως «έχουμε σταθερές γραμμές, δεν θα κάνουμε ούτε αυτό που θ

Post
Γνώμες Τετάρτη 24.04.2024

Δήλωση του Δημάρχου Αλέξη Καλοκαιρινού για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων

Με αφορμή την καθιέρωση της 24ης Απριλίου ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «109 χρόνια μετά την Γενοκτονί

Post
Γνώμες Τετάρτη 24.04.2024

Πάσχα 2024 την Κυριακή 28 Απριλίου 2024

Από τις 28 Απριλίου 2024 όλοι οι κρεατέμποροι σε όλη την Ελλάδα αρχίζουν τις προμήθειες και γεμίζουν τις αποθήκες ισόγειες και υπόγειες και τα ψυγεία με κρέατα και συκωταριές κατεψυγμένα και εισαγωγής