Image
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 17:33 Γνώμες

Αμερικανικές στρατηγικές για την αναζωογόνηση του οινοτουρισμού

Η Atout France (Γαλλική Υπηρεσία Τουριστικής Ανάπτυξης) πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη αγοράς για τον τουρισμό του κρασιού σε 9 εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, μετά την παγκόσμια επιδημία του Covid-19.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οινοποιεία θα ανοίξουν λίγο-πολύ σταδιακά, σύμφωνα με τους κανόνες που επιβάλλονται από κάθε πολιτεία: για παράδειγμα, περιορίζοντας την χωρητικότητα ή υποδεχόμενοι το κοινό σε εξωτερικό χώρο...
Η μελέτη, που διεξήχθη από εθνικές ημερήσιες εφημερίδες σχετικά με το θέμα, καθιστά ενεργή, όπως στη Γαλλία, την ελπίδα για επανεκκίνηση της δραστηριότητας μέσω του τοπικού τουρισμού: "Όλες οι περιοχές στοιχηματίζουν στο φαινόμενο "Nearcation", σημειώνει η Atout France στη μελέτη της. Με άλλα λόγια, οι Αμερικανοί πρόκειται να περάσουν τις διακοπές τους κοντά στο σπίτι, στη δική τους πολιτεία. Στις ΗΠΑ, ο τουρισμός του κρασιού εξαρτάται ήδη και πάνω απ 'όλα από τον εθνικό τουρισμό, έως και 80% για την κοιλάδα Napa, για παράδειγμα. Η Covid 19 θα ενισχύσει επομένως αυτήν την τάση.
"Η προσέλκυση τοπικών πελατών σημαίνει ότι οι πελάτες είναι γνωστοί σε τοπικό επίπεδο (κάτι που δεν ισχύει απαραίτητα για τις εκμεταλλεύσεις που παράγουν το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών τους από τις εξαγωγές).
Η καλύτερη συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε είναι να εργαστούμε συλλογικά, στην κλίμακα ενός αμπελότοπου σε μια λογική προορισμού του τουρισμού, για μια πιο αποτελεσματική προώθηση με τοπικές ομάδες καταναλωτών σύμφωνα με την αρχή "μαζί είμαστε ισχυρότεροι", αναφέρει ο συγγραφέας της μελέτης.

Η Covid 19 επιτάχυνε τις ήδη υπάρχουσες τάσεις
Άλλος αντίκτυπος για τον οποίο είναι απαραίτητη η προσαρμογή αφορά τους ηλικιωμένους τουρίστες που είναι πιθανό να είναι λιγότερο πολυάριθμοι, καθώς είναι αναγκασμένοι να περιορίσουν τα ταξίδια λόγω του κινδύνου μόλυνσης. Το πελατολόγιο θα πρέπει επομένως να ανανεωθεί. Ένας Αμερικανός εμπειρογνώμονας που έδωσε συνέντευξη, ο Rob McMillan, συνιστά στις εταιρείες να εστιάσουν την επικοινωνία τους περισσότερο σε αυτόν τον πληθυσμό.
Δεδομένου του άγχους που προκαλεί το πλαίσιο που συνδέεται με την επιδημία, άλλοι συνιστούν επίσης την υιοθέτηση μιας "πιο διασκεδαστικής, πιο παιχνιδιάρικης" επικοινωνίας. «Είναι πιθανό οι πελάτες να αναζητούν ελαφρότητα στο τέλος αυτής της κρίσης, γράφει η Atout France. Δεν θα χρειάζεται πλέον να πείτε: "έλα και ανακαλύψτε τα κρασιά μας, αλλά ελάτε να διασκεδάσετε μαζί μας" ". Με άλλα λόγια, δώστε περισσότερη έμφαση στην εμπειρία και όχι μόνο στο προϊόν. Μια τάση που έχει ήδη ξεκινήσει πριν από την κρίση, αλλά η οποία πρέπει συνεπώς να τονιστεί. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι η προσφορά είναι πιο «βιώσιμη», «οικολογικά υπεύθυνη και αντιπροσωπευτική της κουλτούρας της περιοχής στην οποία ανήκει». "Συνοπτικά, η Covid 19 δεν προκαλεί τίποτα νέο όσον αφορά τις τάσεις (εκτός της υγειονομικής περίθαλψης), αλλά μάλλον σημαίνει επιτάχυνση των υπαρχουσών τάσεων", καταλήγει ο συγγραφέας της μελέτης.

Πηγή: typoskritis.gr
Post
Γνώμες Τρίτη 14.10.2025

Πολιτική ημερήσια ανάλυση Τύπου

Το στίγμα της ημέρας με τα μάτια του strategyonline.gr κινείται ανάμεσα σε εξωστρέφεια και θεσμική ένταση. Στο διεθνές πεδίο, η παρουσία Μητσοτάκη στη Μέση Ανατολή συνδέει την Ελλάδα με έναν νέο άξονα

Post
Γνώμες Δευτέρα 13.10.2025

Άγιος Λογγίνος ο εκατόνταρχος Ομολογητής και Μάρτυρας του Χριστού.

ΤουΜυργιώτη Παναγιώτη (Μαθηματικός) Καθημερινά γίνονται θαυμάσια πράγματα, τα οποία ή παραβλέπουμε ή προσπαθούμε να τα ερμηνεύσουμε με την περιορισμένη ανθρώπινη λογική. Με τον ορθολογισμό της ανθρώπ

Post
Γνώμες Πέμπτη 09.10.2025

Η γαλλική συγκομιδή πέφτει σε ιστορικά χαμηλό επίπεδο: 36 εκατομμύρια εκατόλιτρα

Λίγος χυμός σταφυλιών για αυτή τη σοδειά του 2025: η γαλλική συγκομιδή τελειώνει με ένα μάλλον κακό αποτέλεσμα, καθώς οι αποδόσεις έχουν στεγνώσει από τον καλοκαιρινό καύσωνα. Η συγκομιδή του 2025