Image
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 17:33 Γνώμες

Αμερικανικές στρατηγικές για την αναζωογόνηση του οινοτουρισμού

Η Atout France (Γαλλική Υπηρεσία Τουριστικής Ανάπτυξης) πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη αγοράς για τον τουρισμό του κρασιού σε 9 εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, μετά την παγκόσμια επιδημία του Covid-19.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οινοποιεία θα ανοίξουν λίγο-πολύ σταδιακά, σύμφωνα με τους κανόνες που επιβάλλονται από κάθε πολιτεία: για παράδειγμα, περιορίζοντας την χωρητικότητα ή υποδεχόμενοι το κοινό σε εξωτερικό χώρο...
Η μελέτη, που διεξήχθη από εθνικές ημερήσιες εφημερίδες σχετικά με το θέμα, καθιστά ενεργή, όπως στη Γαλλία, την ελπίδα για επανεκκίνηση της δραστηριότητας μέσω του τοπικού τουρισμού: "Όλες οι περιοχές στοιχηματίζουν στο φαινόμενο "Nearcation", σημειώνει η Atout France στη μελέτη της. Με άλλα λόγια, οι Αμερικανοί πρόκειται να περάσουν τις διακοπές τους κοντά στο σπίτι, στη δική τους πολιτεία. Στις ΗΠΑ, ο τουρισμός του κρασιού εξαρτάται ήδη και πάνω απ 'όλα από τον εθνικό τουρισμό, έως και 80% για την κοιλάδα Napa, για παράδειγμα. Η Covid 19 θα ενισχύσει επομένως αυτήν την τάση.
"Η προσέλκυση τοπικών πελατών σημαίνει ότι οι πελάτες είναι γνωστοί σε τοπικό επίπεδο (κάτι που δεν ισχύει απαραίτητα για τις εκμεταλλεύσεις που παράγουν το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών τους από τις εξαγωγές).
Η καλύτερη συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε είναι να εργαστούμε συλλογικά, στην κλίμακα ενός αμπελότοπου σε μια λογική προορισμού του τουρισμού, για μια πιο αποτελεσματική προώθηση με τοπικές ομάδες καταναλωτών σύμφωνα με την αρχή "μαζί είμαστε ισχυρότεροι", αναφέρει ο συγγραφέας της μελέτης.

Η Covid 19 επιτάχυνε τις ήδη υπάρχουσες τάσεις
Άλλος αντίκτυπος για τον οποίο είναι απαραίτητη η προσαρμογή αφορά τους ηλικιωμένους τουρίστες που είναι πιθανό να είναι λιγότερο πολυάριθμοι, καθώς είναι αναγκασμένοι να περιορίσουν τα ταξίδια λόγω του κινδύνου μόλυνσης. Το πελατολόγιο θα πρέπει επομένως να ανανεωθεί. Ένας Αμερικανός εμπειρογνώμονας που έδωσε συνέντευξη, ο Rob McMillan, συνιστά στις εταιρείες να εστιάσουν την επικοινωνία τους περισσότερο σε αυτόν τον πληθυσμό.
Δεδομένου του άγχους που προκαλεί το πλαίσιο που συνδέεται με την επιδημία, άλλοι συνιστούν επίσης την υιοθέτηση μιας "πιο διασκεδαστικής, πιο παιχνιδιάρικης" επικοινωνίας. «Είναι πιθανό οι πελάτες να αναζητούν ελαφρότητα στο τέλος αυτής της κρίσης, γράφει η Atout France. Δεν θα χρειάζεται πλέον να πείτε: "έλα και ανακαλύψτε τα κρασιά μας, αλλά ελάτε να διασκεδάσετε μαζί μας" ". Με άλλα λόγια, δώστε περισσότερη έμφαση στην εμπειρία και όχι μόνο στο προϊόν. Μια τάση που έχει ήδη ξεκινήσει πριν από την κρίση, αλλά η οποία πρέπει συνεπώς να τονιστεί. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι η προσφορά είναι πιο «βιώσιμη», «οικολογικά υπεύθυνη και αντιπροσωπευτική της κουλτούρας της περιοχής στην οποία ανήκει». "Συνοπτικά, η Covid 19 δεν προκαλεί τίποτα νέο όσον αφορά τις τάσεις (εκτός της υγειονομικής περίθαλψης), αλλά μάλλον σημαίνει επιτάχυνση των υπαρχουσών τάσεων", καταλήγει ο συγγραφέας της μελέτης.

Πηγή: typoskritis.gr
Post
Γνώμες Παρασκευή 21.11.2025

Εισόδια της Θεοτόκου: Σήμερον τ?ς ε?δοκίας Θεο? τ? προοίμιον, κα? τ?ς τ?ν ?νθρώπων σωτηρίας ? προκήρυξις

Του Παναγιώτη Μυργιώτη (Μαθηματικός) Οι ιεροί Ευαγγελιστές δεν αναφέρονται εις την γέννηση και εις την ζωή της Υπεραγίας Θεοτόκου, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Πληροφορίες αντλούμε από το ¨πρωτε

Post
Γνώμες Σάββατο 08.11.2025

Το μέλλον της εργασίας πρέπει να είναι ανθρώπινο

Την προηγούμενη Πέμπτη 30/10 είχα τη χαρά να συμμετάσχω στο Skill Up Forum, που διοργάνωσαν οι linq και το Envolve Entrepreneurship, σε ένα panel με θέμα «Ανάπτυξη δεξιοτήτων, συν-διαμόρφωση πολ

Post
Γνώμες Τετάρτη 05.11.2025

Έκκληση της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης

? ?ερά ?παρχιακή Σύνοδος τ?ς ?κκλησίας Κρήτης ?κφράζει τή θλίψη Της καί διερωτ?ται, ?ν μέσ? ?νός κοινωνικο? περιβάλλοντος βιαιοτήτων καί ?κδηλώσεων ?πιθετικότητας καί μίσους, πο? ?δηγούμαστε; Ποιός ε?