Image
Πέμπτη 28 Μαΐου 2020 08:56 Τουρισμός

Η Ελλάδα o πιο ελκυστικός προορισμό της Μεσογείου

«Η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο», σημειώνεται, μεταξύ άλλων σε έρευνα που υλοποίησε η εταιρία Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish (ερευνητική πλατφόρμα), προκειμένου να διερευνηθούν πως επηρεάζονται και διαμορφώνονται οι ταξιδωτικές τάσεις εφέτος λόγω Covid-19. Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά στα διεθνή ταξίδια αναψυχής.


«Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν», δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus. 
Συγκεκριμένα το 37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό. 


Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση. 
Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι. 
Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

 

 

madata.gr
Post
Τουρισμός Δευτέρα 15.12.2025

Oδικά ταξίδια εμπειρίας αποκαλύπτουν την ανεξερεύνητη Ελλάδα στη Δανία

Η προβολή της ηπειρωτικής Ελλάδας και η εξερεύνησή της με αυτοκίνητο ή με αυτοκινούμενο τροχόσπιτο είναι η εναλλακτική πρόταση τουρισμού εμπειρίας που προωθεί στη Δανία ο ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασί

Post
Τουρισμός Παρασκευή 12.12.2025

Εκδήλωση ΕΟΤ για προβολή Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και Καρπάθου στη γερμανική αγορά

Η Ανατολική Μακεδονία, η Θράκη και η Κάρπαθος ως αυθεντικοί και ποιοτικοί προορισμοί, που υποστηρίζουν ποικίλες μορφές τουρισμού, εφαρμόζουν τις αρχές της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και δεν συγκατ

Post
Τουρισμός Τετάρτη 10.12.2025

Ο ΕΟΤ στην TRAVELEXPO Roadshow Νότιας Ιταλίας: Ισχυρό το ενδιαφέρον για την Ελλάδα στην Σικελία

Με στόχο την ανάδειξη του ελληνικού ποιοτικού τουρισμού και την ανάπτυξη συνεργασιών με την τουριστική αγορά της Νότιας Ιταλίας, η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας συμμετείχε στο τετραήμερο TRAVELEXPO