Image
Πέμπτη 28 Μαΐου 2020 08:56 Τουρισμός

Η Ελλάδα o πιο ελκυστικός προορισμό της Μεσογείου

«Η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο», σημειώνεται, μεταξύ άλλων σε έρευνα που υλοποίησε η εταιρία Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish (ερευνητική πλατφόρμα), προκειμένου να διερευνηθούν πως επηρεάζονται και διαμορφώνονται οι ταξιδωτικές τάσεις εφέτος λόγω Covid-19. Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά στα διεθνή ταξίδια αναψυχής.


«Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν», δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus. 
Συγκεκριμένα το 37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό. 


Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση. 
Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι. 
Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

 

 

madata.gr
Post
Τουρισμός Τρίτη 21.10.2025

Αθήνα και Αττική προβάλλονται στην τουριστική αγορά της Τσεχίας

Η ουσιαστικότερη γνωριμία των στελεχών της τουριστικής αγοράς της Τσεχίας με την Αθήνα και, γενικότερα, την Αττική ως αυτοτελούς city break προορισμού, ήταν το αντικείμενο ειδικού workshop που πραγματ

Post
Τουρισμός Δευτέρα 20.10.2025

ΕΟΤ Γερμανίας- Sky Express στο Αμβούργο: Οι νέες απ’ ευθείας αεροπορικές συνδέσεις Ελλάδας-Γερμανίας

Οι νέες απ’ ευθείας αεροπορικές συνδέσεις της Ελλάδας με την Γερμανία από την SKY Express ανακοινώθηκαν σε ενημερωτική εκδήλωση στο Αμβούργο που διοργάνωσε την Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025 η Υπηρεσ

Post
Τουρισμός Παρασκευή 17.10.2025

ΔΡΑΣΗ ΕΟΤ Τουρκίας: Προβολή της Ελλάδας με B2B networking event στην Κωνσταντινούπολη Ει

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη B2B Τουριστικό Networking Event, με στόχο την προβολή και προώθηση ελληνικών προορισμών στην τουρκική αγορά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε