Image
Πέμπτη 28 Μαΐου 2020 08:56 Τουρισμός

Η Ελλάδα o πιο ελκυστικός προορισμό της Μεσογείου

«Η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο», σημειώνεται, μεταξύ άλλων σε έρευνα που υλοποίησε η εταιρία Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish (ερευνητική πλατφόρμα), προκειμένου να διερευνηθούν πως επηρεάζονται και διαμορφώνονται οι ταξιδωτικές τάσεις εφέτος λόγω Covid-19. Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του Ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά στα διεθνή ταξίδια αναψυχής.


«Παρόλο που η κατάσταση για το επόμενο τρίμηνο φαίνεται γενικά δυσμενής, βλέπουμε ότι 2 στους 3 ταξιδιώτες να θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και δεν θα περιμένουν την ανακάλυψη εμβολίου για να το κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε επίσης ότι εκτός από την ασφάλεια, αναζητούν εμπειρίες χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και διασκέδασης ακόμα περισσότερο από πριν», δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus. 
Συγκεκριμένα το 37,9% των ερωτώμενων δήλωσε ότι είναι διατιθέμενοι να ταξιδέψουν ξανά μόλις αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και θα ενημερώνονται συνεχώς για την υγειονομική κατάσταση όσο σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Ένα πρόσθετο και πολλά υποσχόμενο 28,1% δήλωσε ότι με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, θα προγραμματίσουν εκείνο το ταξίδι αναψυχής που ονειρευόντουσαν όλο αυτόν τον καιρό. 


Παρόλο που όλοι οι ερωτώμενοι της έρευνας προσδιόρισαν την ανακάλυψη εμβολίου ως τον πρώτο παράγοντα για να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, το παραπάνω 66% των ερωτώμενων δήλωσε ότι θεωρεί εξίσου σημαντικά τα σαφή υγειονομικά πρωτόκολλα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (11,8% των απαντήσεων), τους προορισμούς που διαχειρίστηκαν αποτελεσματικά την κρίση του Covid-19 (11,7% των απαντήσεων), καθώς και την πραγματοποίηση τεστ ανίχνευσης Covid-19 πριν από την πτήση. 
Η ομάδα αυτή επίσης, θεωρεί φέτος την Ασφάλεια, την Χαλάρωση, την Ξεγνοιασιά και την Διασκέδαση περισσότερο σημαντικές σε σχέση με τις περυσινές διακοπές τους, ακόμα και από το Προσιτό Κόστος. Πρόσθετα, αξιολογούν περισσότερο από πέρυσι, το αίσθημα Ανακάλυψης (Γαλλία) και Περιπέτειας (ΗΠΑ) για το επόμενο διεθνές τους ταξίδι. 
Σύμφωνα με την έρευνα και για την ίδια ομάδα ταξιδιωτών, η Γαλλία (55%), η Μεγάλη Βρετανία (55%) και η Γερμανία (62%) είναι περισσότερο έτοιμες να ξεκινήσουν τα διεθνή ταξίδια, καθώς τα ανάλογα ποσοστά των ερωτώμενων δήλωσαν ότι προτίθεται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εντός του 2020.

 

 

madata.gr
Post
Τουρισμός Τρίτη 18.11.2025

ΕΟΤ: Ενισχυμένη προβολή της Σκιάθου στην ιταλική αγορά

Στοχευμένες εκδηλώσεις (roadshows) για την προβολή της Σκιάθου στην ιταλική αγορά, υλοποίησε την προηγούμενη εβδομάδα στο Μιλάνο και τη Ρώμη η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας, σε στρατηγική συνεργασία με τον Δήμ

Post
Τουρισμός Δευτέρα 17.11.2025

Ά. Φιορεντίνος (Γ. Γ. ΕΟΤ) στη Philoxenia: «Ο τουρισμός είναι όραμα, είναι πάθος, είναι Ελλάδα. Και στην καρδιά αυτής της Ελλάδας, χτυπά πάντα η Θεσσαλονίκη»

Με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την ίδρυση της Philoxenia, ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού απηύθυνε στο επίσημο Gala Dinner ομιλία, υπογραμμίζοντας τον διαχρονικό ρόλο το

Post
Τουρισμός Δευτέρα 17.11.2025

Ενίσχυση της τουριστικής αγοράς του Καναδά από την Περιφέρεια Κρήτης

Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής 2025, συμμετείχε στο “Greek Luxury Tourism & Gastronomy Roadshow”, που πραγματοποιήθηκε στο Τορόντο και το Μόντρε